2014-07-19

I have missed you for 20 years

Pasaulis sukasi; vieni žmonės keičiasi, kiti - ne. Bet, kad ir kaip ten bebūtų nė vienas nesame toks, koks buvome vakar. Aš ne išimtis. Jaučiuosi kitokia, bet tuo pat metu - tokia pat. Išlikusios - kertinės vertybės. Bet išnykęs, bet koks tikėjimas, jog tos vertybės bent šio to vertos šitam sukru*tam pasauly.Nes nieko negali numatyti. Nieko! Šiandien gali šokinėti per balas su šypsena nuo vienos ausies iki kitos, rytoj - gulėti kraujo klane ir gaudyti paskutinius oro gurkšnius.
Pasaulis sukasi, jame tiek daug žmonių, kurie nori pakenkti, nors nieko blogo jiems nepadarei. Ir vėlgi, ar neskamba, tai kaip 'clear escape'? 'Aš nieko blogo Tau nepadariau, todėl negali man kenkti'. O, jeigu būčiau padariusi? Kažkoks lopų stiklainis, bet jame nardau ir aš, su visu savo nesuvokimu, su visu savo pasimetimu, su visom savo baimėm.
Bet Tau, mielas, nereikia apie tai galvoti. Aš pagalvosiu už Tave. Eisiu per ugnį ir per giliausią žiemą, vien tam, jog Tau nereiktų apie tai galvoti. 

P.s- nauji namai!! Ir begalo erdvus kambarys, galiu girdėti savo balso aidą. Rimtai! haha

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą