2016-10-30

Last night I dreamt, that I still know you well. But then million of golden shades around you fell.

Kai tik galvoju, kad žinau Tave, kad galėčiau atpažinti Tave minioje, kad galiu atpažinti Tavo balsą kitoje ragelio pusėje - Tu mane vis dar nustebini. Tavyje tūkstančiai, milijonai ir milijardai kambarių, kuriuose dar nesu buvusi. Tu toks pats neapčiuopiamas kaip ir bet kokia viltis man dabar atsistoti ant kojų ir susigaudyti kas darosi su manimi ir mano užkeiktu gyvenimu.
Ir, galbūt, aš per daug tame įžvelgiu, bet aš vis dar bandau iškoduoti visas tas dainas, kurias man parašei. Ir suprasti, kodėl. kodėl. kodėl. Tu išnykai be pėdsakų.


`You can feel, you can see, you can be...when you`re not with me'

Ir aš taip stipriai stengiuosi nieko nejausti. Kad imu ir jaučiu absoliučią tuštumą. Kas yra šimtą kartų blogiau. Kas man niekada niekada neatneša nieko gera. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą