2014-06-07

Pagal Voneggut`ą.

Meilės prisipažinimas tolygus ginklui įremtam Tau į galvą. O, ką gali atsakyti žmogui, kuris laiko ginklą įremtą Tau į galvą? Žinoma, tik tai, ką anas nori išgirsti: 'Aš irgi Tave myliu'. Tai paprasčiausias savisaugos instinktas. Niekas nenori baigti gyvenimo su ištaškytom ant sienų smegenim. Labai neestetiška, - pasakytų Škėma.

Ne, aš taip nepasakiau. Bet tik dėl to, jog aš nemoku gražiai pasakyti 'ne'.

Dievaži, kaip tai įpareigoja! Aš tik norėčiau, kad žmonės pamąstytų dukart prieš skelbdami tokius grandiozinius pareiškimus. 

|...|

Elliot Smith - Everything`s ok
Melagis!
Kaip ir Mark Lingous, Curt Cobain, Ian Curtis.

Kartai man būna juokinga, kad aš mokausi gyventi iš žmonių, kurių čia jau nebėra ir kurie - neištvėrė.
Ir dar labai gąsdina tas įsitikinimas, jog ir aš kažkaip panašiai baigsiu savo dieneles...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą