2014-08-25

Aš vienišas vilkas
Aš vėjas bandantis prasibrauti pro medinius ir netvarius langus į Tavo kambarį
Kur visada, rodos, taip jauku ir šilta

Ir aš visada taip pykstu, kai negaunu, ko noriu. Kaip paika.

Blogiausias scenarijus on. Būsimi mano kolegos storaodžiai snobai ir apatiški mišrūnai verčiantys mane vemti.
Aš pasiilgau savo žmonių, savo "bukagalvių" draugų, apie kuriuos vos pagalvojus norisi trenkti galvą į sieną. Ak, ta svetima gėda. Bet aš taip jų pasiilgau.
Ir kad ir kaip stengiuosi gyventi tuo labai seniai įtikėtu 'Ilgesys - gėris, nes jis tikras. Laukimas tik sustiprina emocijas' mėšlu, reikalai ne gerėja.

Aš nebemoku kalbėti savais žodžiais
Aš kartais taip tingiu, jog leidžiu kitiems kalbėt už mane

Aš manau, kad man reikia pertraukos, nuo viso šito 'pakalbėk su savimi internete' dalyko. It`s just not working out.

If you have to sit for hours
staring at your computer screen
or hunched over your
typewriter
searching for words,
don`t do it.

(C.B)

For now.

Tad aš gi sakau Jums nedrąsų:


Iki pasimatymo? :)

Ir tikiuosi, kad Jūs man atsakot tuo pačiu.

Liūdna mano šios nakties melodija tik Jums. Čia. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą